Loading...

Maciej Wyrodek

„I am part of that power which eternally wills evil and eternally works good”
Tester Specializing in Automation. Part of IT since 2011 He had the opportunity to work, among others, on projects for Objectivity, Dell, Volvo, Creditsafe, Jetshop, Kobo, Contium.
He became tester because outside becoming demolition expert it was only available option to get paid for breaking stuff. Even though he specialises in Test Automation, his first love is Human Testing.  He loves experimenting, seeing new things and how they affect his world.
Since 2016 tries to give more to the community by presenting at conferences, meetups and workshops.
In free time writing his blog thebrokentest.com. Where he aims to discuss different code smells in test automation.
Some statistics:
7+ Years of experience in Test Automation
Presented on 20+  events – doing talks, Workshops and discussion panels.

Lean Coffee for lunch

Jesteś na diecie? Nie jesz obiadu? To chodź na lean coffee! Porozmawiamy o tym co wydarzyło się do tej pory i o innych tematach testerskich.
Co to jest Lean coffee?
To format spotkań – przeznaczony do krótkich dyskusji.
Lean coffee jest bardzo dobrym rozwiązaniem na spotkania które nie mają agendy.
Dzięki nadaniu tematom priorytetów i limitu czasowego spotkania są bardziej efektywnie, gwarantując mniej straconego czasu na „kręcenie się w kółko” Jak to działa?
  1. Na początku spotkania każdy dostaje długopis i Stick note na których może napisać temat który chciał by poruszyć: np. Nie wie jak zautomatyzować xyz, szuka opinii o temacie x, albo chciałby po rozmawiać o abc. – ważne możesz zgłosić więcej niż jeden temat.
  2. Następnie gdy zbierzemy wszystkie tematy każdy ma ok minutę na przedstawienie swojej propozycji.
  3. Kolejnym krokiem jest głosowanie każdy ma 3 głosy które oddaje na tematy które mu się podobają (może głosować na swoje i może oddać więcej niż jeden głos na wybrany temat)
  4. Gdy mam już wszystkie głosy, układamy „mini kanbana” z karteczkami o największej ilości głosów na górze „backloga”.
  5. I tutaj zaczyna się najważniejsza część: Zaczynamy dyskutować
  6. Bierzemy pierwszą karteczkę z Kolumny do dyskusji i zaczynamy rozmawiać na ten temat.
  7. Na każdą karteczkę mamy 5 minut.
  8. Gdy skończymy dyskusję, Głosujemy po rzymsku (kciuk góra, dół) czy poświęcamy jeszcze 3 minuty na temat, czy przechodzimy do następnego.
  9. Przekładamy karteczkę do „Done” i bierzemy następną.

Język prezentacji (Presentation language): both – do ustalenia na bazie grupy w sali
Poziom słuchaczy (attendee level): wszyscy (all)