

Tester od 12 lat związany z branżą telekomunikacyjną. Prowadziłem wdrożenia, demonstracje, akceptacje, tworzę plany i strategie testowania. W każdej z tych ról pracowałem blisko klientów, dzięki czemu mogłem poznać ich punkt widzenia i lepiej zrozumieć ich oczekiwania. Aktualnie architekt testów odpowiadający za customer specific verification.
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/mateusz-buszczak-6a19a7106/
Prelekcja/Presentation:
Customer oriented testing – czyli kto to jest ten klient i czego od nas chce?
Każdy słyszał, niewielu widziało. Klient – mistyczna postać, którą co jakiś czas testerzy i deweloperzy są straszeni. Często występuje w połączeniu z deadlinem i (niespełnionymi) oczekiwaniami.
Podczas tej prezentacji postaram się podpowiedzieć, jak współpracować z odbiorcami naszych produktów, czy kontakt z klientem powinien ograniczać się jedynie do testów akceptacyjnych, oraz jak uszczelnić swoje testy, żeby nie zwiększając znacząco nakładów pracy zmniejszyć ryzyko wystąpienia awarii w środowisku produkcyjnym.
Język prezentacji/Language: PL
Czego uczestnicy nauczą się z Twojego wystąpienia? / Key takeaways:
– Jakie korzyści daje testowanie uwzględniające specyfikę klienta
– Jak rozmawiać z klientami, żeby poznać ich potrzeby
– Jak uwzględnić różnorodność klientów przy planowaniu testów