Loading...

Roman Kapela

Praktyk i teoretyk testowania (w tej kolejności). Zarządzał testami, automatyzował i testował wydajność w wielu aplikacjach. Od wielu lat związany z Volvo Group IT, gdzie m.in. prowadzi szkolenia z testowania (zarządzanie, automatyzacja, wydajność) i zapewnia ogólnie rozumiany coaching w zakresie testów. Aktualnie kierownik liniowy w obszarze Test Center of Excellence, które projektował i kierował wdrożeniem w firmie. Dziś wciąż pracuje nad jego strategią, ale również nad rozwojem ludzi w kompetencjach testerskich.

Panel dyskusyjny zorganizowany przez firmę volvo
Z patykiem na smoka – zarządzanie jakością w dużej firmie.

Jak wiadomo, na zapewnienie jakości składa się wiele elementów. A każde z nich niesie za sobą wiele wyzwań. Jeszcze szerszym i bardziej skomplikowany zagadnieniem jest zarządzanie jakością. Szczególnie w dużej firmie. Istnieją procesy, metodyki i narzędzia, które mogą wspierać zarządzanie jakością. Tylko które wybrać i jak je wdrożyć? Jak przekonać zespół, czy też całą organizację, że podejście oparte na jakości jest opłacalne. Jak sprawić, żeby każdy czuł się za tę jakość odpowiedzialny. Na te i inne pytania postaramy się znaleźć odpowiedzi wraz z uczestnikami panelu.

Język prezentacji: polski
Poziom słuchaczy: dowolny